Firegirl: Hack 'n Splash Rescue DX
Neem de rol op je van een jonge reddingsmedewerker aan het begin van haar carrière. Gewapend met haar vertrouwde bijl en een hogedrukbrandslang die ook als jetpack functioneert, gaat Firegirl af op elke noodoproep in de stad. Lukt het Firegirl om alle burgers te redden die vastzitten in een vuurzee? Kan ze achterhalen waarom de stad wordt overspoeld door vuur? Kom erachter in een mysterie dat helemaal naar de top reikt... Procedureel gegenereerde vuurzeeën Reageer op nieuwe branden in procedureel gegenereerde levels in bossen, luxueuze hotels, treinen en flatgebouwen. Red vastzittende burgers Als Firegirl ter plaatse komt, heeft ze maar enkele minuten om alle burgers te redden die vastzitten in de vuurzee! Blus laaiende vlammen, hak door obstakels en doof geniepige vuurmonsters, gebruik je slang om hoger te springen en bereik hoge plekken om vastzittende overlevenden (en katten) te redden. Knap de kazerne op Verblijf tussen de missies door in de kazerne om je uitrusting te verbeteren en nieuw personeel aan te nemen. Je hebt alle hulp nodig die je niet kan krijgen om je voor te bereiden op de volgende missie!