FINAL FANTASY XV: EPISODE PROMPTO
Prompto staat voor het voetlicht in zijn eigen episode! Prompto is de groep kwijt en bevindt zich alleen in een ijskoude Noordpoolomgeving. Beleef met Prompto een nog niet eerder verteld verhaal om de waarheid achter zijn oorsprong te weten te komen en zijn eigen lot in handen te nemen. Word de pistoolheld in een gloednieuwe derdepersoon-shooter.