FINAL FANTASY XV: EPISODE IGNIS
Beleef nog niet eerder bekende evenementen met snelle gevechten en verschillende eindes uit een van de meest dramatische periodes van FINAL FANTASY XV. Het verhaal wordt verteld door Ignis, de bondgenoot van Noctis. De stad Altissia is één grote ruïne en Ignis moet het tegen het Niflheim Empire opnemen om Noctis koste wat kost te beschermen. Ignis wordt vergezeld door Ravus, de opperbevelhebber van het Empire, die vastbesloten is zijn zus Lunafreya te redden.