Fendt 900 Black Beauty
Breid je Farming Simulator 17-ervaring uit met de Fendt 900 Black Beauty DLC. Na de download zal de extra tractor beschikbaar zijn in de in-game winkel. Zorg dat je genoeg in-game geld hebt om hem aan te schaffen. Let op: deze tractor DLC is inbegrepen in de Season Pass-aanbieding. Als je de Season Pass al hebt, hoef je deze DLC niet aan te schaffen.