Femme Fatale Wild
Alternatief outfitpakket voor Ultra Street Fighter IV. Bevat nieuwe Wild-outfits voor Chun-Li, C.Viper, Sakura, Rose en Cammy. Draag deze nieuwe kleren en leg je tegenstanders in stijl neer!*Deze content is alleen te gebruiken met Ultra Street Fighter IV. Werkt alleen met deze game.