Feestelijk sambakostuum voor de Handler
Deze content voegt een kostuum voor de Handler toe aan Monster Hunter: World. Laat de Handler je volgende hunt een oppepper geven met deze spannende nieuwe outfit! Je kunt erbij vanuit het Housekeeper-menu in Your Room.