Fearful Symmetry & The Cursed Prince
Fearful Symmetry is een leuk puzzelspel met een unieke, hersenkrakende twist. Bestuur meerdere personages tegelijkertijd en in verschillende dimensies. Jij moet de personages gelijktijdig in tegengestelde richtingen zien te bewegen om hen door verraderlijke puzzels vol valkuilen te leiden. Personages Fearful Symmetry vertelt het verhaal van drie avonturiers genaamd Hero, Nulan en Haim. Hero is een avonturier zonder vrees. Op zoek naar waardevolle schatten ontdekt hij bij toeval de legendarische Symmetry Scrolls. Hij negeert de geruchten over de vloek die erop zou rusten en neemt de Symmetry Scrolls mee, Nulan stamt af van de makers van de Symmetry Scrolls. Door haar natuurlijke magische talent is ze uitgegroeid tot een op zielen beluste tovenares, waardoor ze verstoringen in de symmetrie kan waarnemen. Haim is een prins behept met een verschrikkelijke vloek die vreet aan zijn ziel. Hij dwaalt door het land op zoek naar een manier om de vloek op te heffen. Zijn zoektocht heeft hem op het spoor gebracht van de legendarische Symmetry Scrolls, die volgens de geruchten de kracht hebben om het proces ongedaan te maken. Elk personage beschikt over manieren om puzzels in het spel op te lossen. Zo is elk level anders, afhankelijk van het personage dat je kiest!