Farming Simulator 19 - Mahindra Retriever DLC
Geef je Farming Simulator 19 ervaring nog meer kleur met de Mahindra Retriever DLC, die je toegang geeft tot deze unieke terreinwagen. Na de download, worden de extra contents beschikbaar in de in-game winkel. Zorg ervoor dat je voldoende in-game valuta hebt om ze te kopen.