Farming Simulator 19 - CLAAS DOMINATOR 108 SL MAXI DLC
Geef je Farming Simulator 19 ervaring nog meer kleur met de CLAAS DOMINATOR 108 SL MAXI DLC, die je toegang geeft tot deze unieke tractor. Na de download komt de extra content beschikbaar in de in-game winkel. Zorg ervoor dat je voldoende in-game valuta hebt om ze te kopen.