Farming Simulator 19 - Bourgault DLC (Windows 10)
Haal meer uit je ervaring op de akkers met de nieuwe officiële uitbreiding voor Farming Simulator 19! Deze DLC bevat 7 landbouwmachines van het merk Bourgault en één nieuwe John Deere-trekker: - 3320-76 Paralink Hoe Drill – Zaaimachine - 3420-100 Paralink Hoe Drill - Zaaimachine - 7950 Air Cart - Zaaimachine - 71300 Air Cart - Zaaimachine - SPS360-50 - Cultivator - XR770 Harrow - Schoffelmachine - FMS CD872-8 - Zaaimachine - John Deere 9RX Series - Grote trekker Als je de extra content hebt gedownload, is hij beschikbaar in de winkel in de game. Zorg ervoor dat je genoeg ingame-betaalmiddelen hebt om dingen te kopen! Deze DLC maakt deel uit van de seizoenspas.