Farming Simulator 17 - Season Pass
Vergroot je Farming Simulator 17 ervaring met de Season Pass waarmee je toegang krijgt tot alle DLC-packs, waaronder: - Challenger MT800E Field Python - Challenger MT900E Anaconda - Fendt 939 Black Beauty - KUHN Equipment Pack - Big Bud Pack - Platinum Expansion - Ropa Pack Ontdek de landbouwmogelijkheden in een nieuwe Noord-Amerikaanse omgeving. Rijd in meer dan 250 landbouwvoertuigen van meer dan 75 fabrikanten, inclusief nieuwe merken zoals Challenger, Fendt, Massey Ferguson en Valtra. Oogst gewassen, waaronder voor het eerst zonnebloemen en sojabonen. Zorg voor je koeien, schapen, kippen en nu ook varkens, neem deel in de bosbouw en verkoop je producten om je boerderij uit te breiden! Vervoer je goederen met vrachtwagens en trailers of laad en rijd de trein om je bestemming te bereiken. Breid je bedrijf online uit met andere spelers, en download community mods voor een geweldige Farming Simulator ervaring!