Focus Home InteractiveStrategieSimulatie
Krijg veel extra content en voertuigen om je Farming Simulator 17 te upgraden naar PLATINUM EDITION. Ontdek de officiële uitbreiding van Farming Simulator 17, met een verscheidenheid aan nieuwe content om je spel uit te breiden en te verrijken! Ga aan het werk op je velden in een nieuw speelterrein! Een grote, Zuid-Amerikaanse omgeving wacht op je met authentieke landschappen, unieke vegetatie, lokale koeien en suikerrietvelden die een totaal nieuw landschap en meer spelmogelijkheden bieden! Deze nieuwe omgeving heeft ook een spoorwegnet waarmee je je producten sneller over de kaart kunt vervoeren. Nieuwe landbouwvoertuigen zijn toegevoegd aan de al enorme garage van Farming Simulator 17! Ga aan de slag met tractoren, oogstmachines en gereedschap van bekende merken zoals: Case IH, Stara, TT, Randon, FMZ en Gessner Industries, allemaal zeer nauwkeurige reproducties.