Far Cry 6 Virtueel betaalmiddel - Klein pack 1.050
Creditpack met 1.050 Far Cry-credits, inclusief 50 extra Far Cry-credits, waarmee je extra voorwerpen, betaalmiddelen in de game, grondstoffen en meer kunt ontgrendelen.