Far Cry 6 Virtueel betaalmiddel - Groot pack 4.200
Creditpack met 4.200 Far Cry-credits, inclusief 700 extra Far Cry-credits, waarmee je extra voorwerpen, betaalmiddelen in de game, grondstoffen en meer kunt ontgrendelen.