Far Cry 3: DELUXE BUNDEL
Beleef nog meer waanzin met de deluxe bundel van Far Cry 3. Bevat zes singleplayermissies, vier zeldzame dieren om op te jagen, een boog en een lichtpistool voor de multiplayer en alle eerdere bonussen: Apenstreken, de Verloren expedities, Krijgerspakket en het Roofdierenpakket.