Fallout 76: 2000 Atoms (+400 extra)
Koop 2000 Atoms (+400 extra!), in-game geld dat je kunt gebruiken om in de Atomic Shop nieuwe outfits, wapenskins, pantserskins, emotes, décor en meer te kopen!