Fallout 4: Vault-Tec Workshop (PC)
Bouw onder de grond aan een betere toekomst met de gloednieuwe Vault-Tec Workshop! Bouw een enorme Vault en trek nieuwe Dwellers aan met vooroorlogse industriële pakketten (inclusief retro-nostalgische meubels, verlichting en kunst) met deze add-on voor Fallout 4! Vault-Tec moedigt zijn opzichters uiteraard aan om regelmatig te experimenteren op hun Dwellers om erachter te komen wat ze bezielt. Met de Vault-Tec Workshop heb je alle gereedschap in handen om de perfecte Vault te maken en beheren. (Vereist de basisgame Fallout 4.)