Fable II - Knothole Island (Premium)
Ontdek nieuwe queesten, locaties en personages in de premiumdownload van Knothole Island.Gordon de onderzeekapitein overlaadt je in de haven van Bowerstone met cadeaus om je naar het mysterieuze eiland te lokken. Daar begin je aan nieuwe avonturen, vecht je tegen nieuwe monsters en vind je de zeldzaamste wapens, kledingstukken en drankjes van Albion. Je kunt tevens je positie bekijken op meer dan 50 nieuwe leaderboards op Lionhead.com.Als je met het pakket Knothole Island (Premium) coöp wilt spelen in Albion, moet je coöppartner het pakket Fable II Knothole Island (gratis) of (Premium) hebben.Om van de volledige coöpbelevenis op Knothole Island te kunnen genieten, moet je allebei het pakket Knothole Island (Premium) downloaden.