Extinction: Ravenii Rampage
Als de enige krijger die beschikt over de vaardigheden om de mensheid te redden, moet je alles in je macht gebruiken om de opmars van de orge te stoppen. Deze toevoeging is ook onderdeel van de ‘Days of Dolorum’ seizoenspas. De aankoop van deze content vereist het spel Extinction.