Explorer Bundle
Stranded Sails – Explorers of the Cursed Islands is een verkennings- en landbouwavontuur met een open wereld vol missies en ontdekkingen! Je bent na een schipbreuk gestrand op een mysterieuze eilandengroep. Het is aan jou om te overleven, de mysteriën diep in het hart van de eilanden op te lossen en uiteindelijk weg te komen! Verbouw, produceer en kook om te overleven terwijl je een kamp vol overlevenden opbouwt. Ga op een reis over allerlei eilanden op zoek naar nuttige schatten en voorwerpen om een schip te bouwen waarmee je uiteindelijk weg kan komen! Ontspan en geniet van het rustige leven in Yonder: The Cloud Catcher Chronicles, een ontspannend avontuur met een open wereld. Yonder speelt zich af in de wereld van Gemea: een natuurlijk eilandparadijs met acht unieke omgevingen, variërend van tropische stranden tot besneeuwde bergtoppen. Maar Gemea is niet zo perfect als het lijkt. De mysterieuze Murk heeft bezit genomen van het land! Als de held van Gemea kun je Sprites vinden: verborgen eigenaardige monsters. Gebruik hun kracht om de Murk weg te vagen en de schoonheid van de natuur te herstellen.