Expert Level Skirmishes
Er komt een wanhopig verzoek om hulp van de door oorlog verscheurde frontlinie en Squad E beantwoordt de roep om versterkingen. Zes verschillende slagvelden, stuk voor stuk een gure strijd om te overleven... heeft de elite Squad E dan eindelijk een gelijkwaardige tegenstander gevonden? Je kunt deze missie na het voltooien van hoofdstuk 18 van het hoofdverhaal spelen. Ga voor deze missie naar Book Mode > Menu > Extra Stories.