Exoprimal Survival Pass Premium Tier-bundel
Dit voordeelpack bevat de premium tiers van alle vier de seizoenen van de Survival Pass! Met deze speciale beloningen haal je meer uit het oorlogsspel! Bevat de volgende content: Exoprimal Survival Pass seizoen 1: Premium Tier Exoprimal Survival Pass seizoen 2: Premium Tier Exoprimal Survival Pass seizoen 3: Premium Tier Exoprimal Survival Pass seizoen 4: Premium Tier De producten in deze set kunnen ook afzonderlijk worden gekocht. Kijk uit dat je niet tweemaal dezelfde aankoop doet. *Met dit product ontgrendel je de premium tier van de Survival Pass voor elk seizoen. Met de premium tier krijg je extra itembeloningen wanneer je in niveau omhoog gaat. *Het seizoen verandert op de eerste van elke maand. *Seizoenen lopen van Seizoen 1 tot en met Seizoen 4. Nadat Seizoen 4 is geëindigd, begint Seizoen 1 opnieuw. *Kijk in de game of in de officiële handleiding op de website om te zien wat het huidige seizoen is. Let op: deze DLC kan alleen worden gespeeld met het Microsoft-account waarmee de DLC gekocht is. Zelfs als je de organisator van een gezinsgroep bent, zullen leden van de gezinsgroep de DLC niet ontvangen.