Exclusieve outfitbundel Rare
Een verzameling exclusieve 'Day One'-outfits voor kampioenen, met Battletoads, Perfect Dark, het Rare-logo en het moderne Killer Instinct. Kies de vlag die het beste bij je past. Kinect Sports Rivals: JIJ tegen de wereld! - 24 mannen- en 24 vrouwenoutfits - Vier designs voor alle sporten Deze bundel bevat de volgende items: - Outfitpakket Rare - Outfitpakket Battletoads - Outfitpakket Perfect Dark - Outfitpakket Killer Instinct Sommige van deze outfits zijn eerder aangeboden als reserveringsaanbiedingen of wedstrijdprijzen in Kinect Sports Rivals. Als je een outfit eerder hebt ontvangen, is deze al beschikbaar in je kleedkamer in de game.