Exclusief multiplayer content pack
Gratis content voor nieuwe kopers van de game. Download de Sam Flynn multiplayer skin en 2 multiplayer kaarten voor Tron: Evolution. NB.: Nieuwe kopers kunnen in de verpakking een code vinden om deze content gratis te downloaden.