Europa Universalis IV: Emperor
Heers over een continent of de wereld in Europa Universalis IV: Emperor Ontdek nieuwe manieren om je rijk te vergroten in deze uitbreiding voor de populaire game van Paradox Development Studio over de vroegmoderne tijd. Europa Universalis IV: Emperor biedt je nieuwe diepgang en opties voor je streven om te heersen over de vroegmoderne wereld. Kun jij je heerschappij voortzetten door de eeuwen heen? Emperor richt zich op een betere game-ervaring voor Europese naties met meer diepgang voor de katholieke staten en een energieker en interactiever Heilig Rooms Rijk. Revoluties verspreiden zich razendsnel. Koninkrijken die de koortsachtige roep om hervorming willen vermijden, moeten in actie komen. Oude mechanismen krijgen een nieuwe interpretatie en er zijn nieuwe opties beschikbaar op een opnieuw getekende kaart van het continent.