Euro Fishing: Ultimate Edition
Euro Fishing: Ultimate Edition brengt alle content van Euro Fishing samen. Zo profiteer je voordelig van één geweldige bundel. Ervaar de unieke locaties van Euro Fishing en alle meren uit de add-ons. Als je de Ultimate Edition koopt, ontvang je het basisspel met 5 meren en nog eens 8 extra meren uit de add-ons. Enkele hoogtepunten: - Manor Farm Lake - Le Lac d’or - Waldsee - Bergsee - Foundry Dock - The Moat - Hunters Lake - Lilies Of je nu een beginner of een professional bent, Euro Fishing Ultimate Edition geeft je het authentieke gevoel van echt sportvissen, dankzij ons unieke uitwerp- en inhaalsysteem. Ga naar buiten en vis!