Endzone - A World Apart: Distant Places
Het is inmiddels eeuwen geleden sinds we weer voet aan de grond kregen op aarde. Tot op de dag van vandaag hebben we gewerkt aan een bloeiende thuishaven die meer dan slechts onderdak biedt tegen onze barre omgeving. Het is een plek die veiligheid, zorg, onderwijs en zelfs elektriciteit biedt, maar belangrijker nog: het is een plek waar iedereen zich thuis voelt. Een plek voor tevredenheid. Maar zelfs na al deze belangrijke mijlpalen en het opbouwen van een nieuwe, gezonde beschaving blijft ons volk uitkijken naar de toekomst. Als pioniers in hart en nieren willen ze andere overlevenden helpen en nieuwe, opwindende plaatsen buiten de grenzen van hun eigen kolonie ontdekken: de afgelegen plaatsen hier ver vandaan, de plaatsen uit de vele legenden.