Emily Wants To Play
Emily Wants to Play is een eng survival- en horrorspel met strategische elementen. Je speelt als pizzakoerier die wordt opgesloten door Emily en haar drie poppen. De poppen leven, en zwerven samen met jou door het huis. Emily en haar poppen willen een spel spelen, en jij moet leren hoe je dit spel op de juiste manier meespeelt, om niet dood te gaan. Probeer opnames, notities, en andere aanwijzingen te vinden die je helpen om het verhaal te ontdekken en om te overleven. Je doel is om de nacht te overleven en te ontsnappen uit Emily's huis.