EleMetals: Death Metal Death Match!
De dood is niet het einde Houd vast aan je ziel. Vecht tegen de dood door op de overeenkomstige knop te drukken en koop een paar extra momenten voor jezelf. Elke keer dat je sterft, zal het veel moeilijker zijn om terug te komen. Verwacht het onverwachte Vergeet niet dat het milieu niet je vriend is. Alle niveaus zijn ontworpen om je leven interessanter te maken. Afhankelijk van de kaart krijg je te maken met nieuwe regels, vallen en spelveranderende Lava Tridents, Spears of Swords. Als je geen munitie meer hebt, headbang om meer te krijgen. Geniet van het cartoonbloedvergieten! Vlekkeloze soundtrack Je glorieuze reis zou niet compleet zijn zonder een ongelooflijke soundtrack. Muziek is de kers op de taart van dit spel. Het is een echte traktatie voor alle metalfans. Soundtracks en geluidseffecten werden gemaakt door het ervaren duo Fat Bard.