Edna & Harvey: The Breakout - Anniversary Edition
Edna & Harvey zijn terug! Het bekroonde avontuur heeft een nieuw verflaagje! Voor ""Edna & Harvey: The Breakout – Anniversary Edition"", is Daedalic's klassieker opnieuw getekend en verbeterd: met beelden in hoge resolutie, nieuwe technologie, intuïtieve besturing... het is een waanzinnig avontuur. Beleef deze gekke cultklassieker met Edna & Harvey opnieuw, maar beter dan ooit. Of ontdek dit pareltje voor het eerst! Tijd voor te gekke belevenissen! Als Edna wakker wordt, kan ze zich niets van haar verleden herinneren, en heeft ze geen idee waarom ze in een gecapitonneerde isoleercel in een sanatorium zit. Maar één ding weet ze wél heel zeker: ze wil ontsnappen! Want ze voelt zich tenslotte volkomen normaal, en haar pratende knuffelkonijn Harvey is het daar helemaal mee eens. Samen proberen ze te ontsnappen en ontmoeten ze de vreemdste patiënten: van een man in een bijenkostuum tot de pseudo-siamese tweeling Hoi en Moti. Maar dr. Marcel, hoofd van het sanatorium, doet er alles aan om te zorgen dat Edna niet kan ontsnappen. Wat is zijn plan eigenlijk? En waarom is haar geheugen gewist? Stukje bij beetje begint Edna zich de tijd voor het gesticht te herinneren...