Edit Parts - Equipment 5
Je kunt aangepaste uitrustingen kiezen voor mannen en vrouwen als je een personage maakt in Edit Mode. * Extra uitrusting ・Scale Armor Set (mannen en vrouwen) ・Military Officer Set (mannen) ・Vermillion Armor Set (vrouwen) ・Civil Servant Set (mannen) ・Divine Priestess Set (vrouwen)