Edit Parts - Equipment 3
In de Edit Mode kun je aangepaste equipment (uitrusting) voor mannelijke en vrouwelijke personages gebruiken om zelf een personage te maken. * Extra Equipment ・Courageous Officer-set (man) ・Battle Carapace (vrouw) ・Shell Armor-set (man) ・Steel Blue-set (vrouw)