Edit Parts - Equipment 1
In de Edit Mode kun je aangepaste equipment (uitrusting) voor mannelijke en vrouwelijke personages gebruiken om zelf een personage te maken. * Extra Equipment ・Water God Rapids-set (man) ・Water Goddess Torrent-set (vrouw) ・Elegant Swordsman-set (man) ・Elegant Swordswoman-set (vrouw)