DYNASTY WARRIORS 9: Special Costume Set
Er worden extra kostuums voor 8 officiers (9 kostuums in totaal) beschikbaar gemaakt. ▼Zo gebruik je het: Selecteer Gallery – Characters in het hoofdmenu en selecteer het personage waarvan je het kostuum wilt veranderen. In Change Costume selecteer je Regular Costume. Je kunt ook doorgaan naar een Hideaway tijdens het spel, Change Costume selecteren en dan Regular Costume kiezen. Dan selecteer je Regular Costume, en dan het personage. In beide gevallen moet je het punt in de game hebben bereikt waar je het personage als je personage kunt kiezen. ▼Kostuums in de set: Zhao Yun (Beijing Opera-Style Costume) Sun Shangxiang (Dudou Costume) Diaochan (Dudou Costume) Wang Yuanji (Dudou Costume) Wang Yi (Dudou Costume) Guan Yinping (Dudou Costume) Lu Lingqi (Dudou Costume) Xin Xianying (Special Costume) Xin Xianying (Dudou Costume)