DYNASTY WARRIORS 9: Cao Pi "Racing Suit-kostuum"
Deze content wordt op 31 december 2024 stopgezet. Je kunt nog steeds profiteren van de content die je hebt gekocht. Er wordt een extra kostuum voor Cao Pi "Racing Suit Costume" beschikbaar gemaakt. ▼Zo gebruik je het: Selecteer Gallery – Characters in het hoofdmenu en selecteer het personage waarvan je het kostuum wilt veranderen. In Change Costume selecteer je Regular Costume. Je kunt ook doorgaan naar een Hideaway tijdens het spel, Change Costume selecteren en dan Regular Costume kiezen. Dan selecteer je Regular Costume, en dan het personage. In beide gevallen moet je het punt in de game hebben bereikt waar je het personage als je personage kunt kiezen.