Dying Light: Season Pass
Ga Harran uit voor nog meer speelplezier! Download de Season Pass en ontvang de vierde contentdrop – Dying Light: The Following – helemaal gratis (als deze wordt uitgebracht). In deze verhaalgedreven uitbreiding verlaat je het stedelijke gebied en verken je het gevaarlijke platteland boordevol mysterieuze personages, dodelijke nieuwe wapens en onverwachte missies. Kruip achter het stuur van een dirt buggy, smeer je banden met zombiebloed, en beleef de creatieve wreedheid van Dying Light in de hoogste versnelling. Bovendien kun je nu genieten van de drie Season Pass DLC-pakketten. Leg de ultieme test af in de exclusieve Cuisine & Cargo-uitdagingen, vind extra wapens en skins, en doe mee aan The Bozak Horde: een competitieve spelmodus voor de allerbeste overlevenden.