De ultieme editie van het nieuwste deel van de legendarische RPG-serie! Beleef een episch avontuur als The Luminary: de uitverkorene in een wereld die maar op hem blijft jagen. The Luminary en zijn unieke groep metgezellen werken samen om aanvallen van leeglopers te overleven en de duistere krachten ten val te brengen, die de wereld Erdrea in chaos onder willen dompelen. Verken de enorme wereld van DRAGON QUEST en laat je krachten ontwaken in dit avontuur dat je niet mag missen! - ONTRAFEL EEN EPISCH MYSTERIE IN EEN SPANNEND VERHAAL – Jij bent The Luminary, een opgejaagde held die het mysterie van zijn lot moet ontdekken. - VERZAMEL EEN KLEURRIJKE CAST – Je wordt vergezeld door een vertederende groep avonturiers met hun eigen rijke achtergrondverhalen en persoonlijkheden. - VERKEN EEN ENORME, MOOIE, LEVENDE WERELD – De spanning loert om elke hoek. Betreed nieuwe gebieden te voet, te paard of met behulp van monsterlijke voertuigen. - STORT JE OP DE KLASSIEKE TURN-BASED GEVECHTEN MET EEN MODERN TINTJE – De gevechtsmechanismen zijn eenvoudig genoeg voor beginnende spelers, maar bieden ook genoeg diepgang voor trouwe fans. - MAAK PLEZIER EN RED DE WERELD – Er staan je talloze nevenmissies en verslavende minigames te wachten, met genoeg content om je meer dan 100 uur zoet te houden. - DAAG JEZELF UIT MET DE DRACONIAN QUEST – Deze opties, die beschikbaar zijn wanneer je een nieuwe game start, stellen je in staat om je eigen aangepaste moeilijkheidsgraad te maken. INHOUD DEFINITIVE EDITION Bevat het veelgeprezen DRAGON QUEST XI en een keur aan nieuwe content, functies en verbeteringen.