DRAGON BALL Z: KAKAROT Deluxe Edition
Beleef opnieuw het verhaal van Goku en andere Z Fighters in DRAGON BALL Z: KAKAROT! Ervaar na de epische gevechten het leven in de wereld van DRAGON BALL Z waar je vecht, vist, eet en traint met Goku, Gohan, Vegeta en anderen. Verken de nieuwe gebieden en avonturen terwijl je verder komt in het verhaal en krachtige banden smeedt met andere helden uit het DRAGON BALL Z-universum. De Deluxe Edition bevat: ・Het spel ・Een kookvoorwerp dat je personage permanent Ki-ATK- en HP-statboosts geeft. ・Season Pass (2 originele episodes en een nieuwe verhaal)