DRAGON BALL XENOVERSE 2 - Legend Patrol Pack
Met dit pack maak je aan den lijve de Time Patrol-verhaallijn uit Dragon Ball Xenoverse mee. Dit enorme pack bevat ook content uit “GT Arc”.