De TP Token Special Bonus bevat het volgende: - 7.000 TP Tokens TP Tokens zijn een betaalmiddel in de game waarmee je verschillende items kunt kopen in de Shop en Spirit Siphon. *Dit item is tijdelijk beschikbaar van 20-11-2024 tot 11-2-2025. Deze data kunnen veranderen. *Dit product kan eenmalig worden aangeschaft per account. Restitutie is niet mogelijk.