DRAGON BALL: Sparking! ZERO Ultimate Edition Bonus
Met de DRAGON BALL: Sparking! ZERO Ultimate Edition-bonus kun je Super Shenron in de game oproepen om wensen voor items zoals zeni of om speelbare personages te ontgrendelen. *Je kunt Super Shenron oproepen, ongeacht het aantal Super Dragon Balls dat je bezit op het moment dat je dat doet.