DRAGON BALL FighterZ - SSGSS Lobby Avatars (Windows)
Wil je een beetje kunnen opscheppen met een nieuw aanpassingsvoorwerp? Dan zijn deze exclusieve lobby-avatars precies wat je zoekt! Met hun opvallende krachtaura laten SSGSS Goku en SSGSS Vegeta je meteen opvallen in de menigte van de Online Lobby! DRAGON BALL FighterZ-game vereist; los verkrijgbaar.