Vooraf bestellen
Neem een voorsprong op het afslachten van demonen met de Premium Edition, inclusief tot 2 dagen eerder toegang* en de Campaign DLC.** Daarnaast ontvang je ook het Digital Artbook, de Soundtrack en het Divinity-skinpack met bijpassende skins voor de DOOM Slayer, draak en Atlan. Pre-order nu om de Void DOOM Slayer-skin bij de release te ontvangen. BEVAT: - Basisgame (digitale code) - Tot 2 dagen eerder toegang - Campaign DLC - Digital Artbook en Soundtrack - Divinity-skinpack *Werkelijke speeltijd is afhankelijk van de aankoopdatum en tijdzoneverschillen onder voorbehoud van mogelijke storingen. **DLC-beschikbaarheid wordt op een later tijdstip bekendgemaakt. WORD DE SLAYER IN EEN MIDDELEEUWSE OORLOG TEGEN DE HEL DOOM: The Dark Ages is de prequel van het bejubelde DOOM (2016) en DOOM Eternal, en vertelt de epische, filmische oorsprong van de woede van de DOOM Slayer. In dit derde deel van de moderne DOOM-serie stappen spelers in de bebloede schoenen van de DOOM Slayer tijdens een nooit eerder vertoonde duistere en onheilspellende middeleeuwse oorlog tegen de hel. HET IS EEN DOOM VOOR ELKE SLAYER Een singleplayer-game in het duistere fantasy-/scifi-genre. Ervaar de bloedstollende gevechten en spectaculaire graphics van de ongeëvenaarde DOOM-franchise, mogelijk gemaakt door de nieuwste idTech-engine. Dankzij het aanpasbare moeilijkheidssysteem is dit het perfecte beginpunt voor zowel nieuwkomers als oude fans. HEERS IN DE HEL De speler is het superwapen van goden en koningen en scheurt vijanden aan stukken met alles verwoestende favorieten zoals de Super Shotgun en andere nieuwe brute wapens, zoals de veelzijdige Shield Saw. Vecht op slagvelden boordevol demonen in de genadeloze, meeslepende gevechten waar het originele DOOM om bekendstaat. DE OORSPRONG VAN JE WOEDE Beleef de oorsprong van de woede van de DOOM Slayer in dit epische, filmische verhaal vol actie. De DOOM Slayer is het superwapen van goden en koningen en moet hordes demonen verdrijven. De leider van de demonen wil de Slayer vernietigen en als de enige overblijven die gevreesd wordt. Wees getuige van de schepping van een legende terwijl de Slayer het gevecht met de hel aangaat en het tij van de oorlog keert. ONTDEK ONBEKENDE RIJKEN De Slayer is op een missie om de legioenen van de hel te verslaan en moet daarom de strijd aangaan in nog niet eerder geziene rijken. Mysterie, uitdagingen en beloningen liggen op de loer in elke schaduw van verwoeste kastelen, epische slagvelden, duistere bossen, eeuwenoude plekken in de hel en onbekende werelden. Zaag je een weg door een duistere wereld vol dreiging en geheimen bewapend met de venijnige Shield Saw in de grootste en meest uitgebreide levels van id tot nu toe.