Don't Starve Together: Console Edition
Don't Starve Together: Console Edition is een opzichzelfstaande multiplayer-uitbreiding van de ongeëvenaarde wildernis-overlevingsgame, Don't Starve: Giant Edition. Overleef in een onontdekte wereld, gevuld met vreemde wezens, gevaren en verrassingen. Sprokkel spullen bij elkaar om voorwerpen en gebouwen te maken die passen bij jouw overlevingsstijl. Speel zoals jij het wilt terwijl je de mysteries van een vreemd land ontrafelt. Werk samen met vrienden in een besloten sessie of ga de uitdaging aan met anderen online. Probeer samen te overleven onder barre omstandigheden of waag een kans in je eentje. Doe wat je moet doen, maar het belangrijkste blijft: Don't Starve.