DOA5LR High Society Costume - Christie
Een kostuum voor Christie: een weekendoutfit voor een jonge vrouw. *Dit kostuum voor Christie zit ook in de volledige set die 17 kostuums bevat. Koop niet zowel de volledige set als de individuele content. *Om deze content te gebruiken moet je eerst de laatste update installeren. *De gratis download DOA5LR Costume Catalog LR41 is vereist. *Voordat je deze content kunt gebruiken moet je eerst het betreffende personage kopen.