DOA5LR Gust Mashup Swimwear - Marie Rose en Ilmeria
Een kostuum voor Marie Rose, gebaseerd op de outfit van Ilmeria von Leinweber uit "Atelier Firis ~The Alchemist and the Mysterious Journey~". *Er is ook een volledige set verkrijgbaar. Let op dat je dezelfde content niet twee keer koopt. *Om deze content te gebruiken moet je eerst de laatste update installeren. *De gratis download DOA5LR Costume Catalog LR47 is vereist. *Om deze content te gebruiken moet je het betreffende personage bezitten.