DiRT Rally 2.0 Year One Pass
Bevat alle content van de 4 seizoenen na lancering van Dirt Rally 2.0 en het Colin McRae: FLAT OUT-pakket. Voeg 12 uitdagende locaties toe, waaronder: Monte Carlo, Monaco in rally en Estering, Duitsland in rallycross. 29 van 's werelds meest herkenbare rallyauto's en moderne rallycrossmachines, waaronder de auto's van seizoen 2019 van het FIA World Rallycross Championship.