DiRT Rally 2.0 Deluxe Content Pack 2.0 (Seasons 3 and 4)
Bevat alle content van DiRT Rally 2.0 seizoen 3 en 4, evenals het Colin McRae: FLAT OUT-pakket. Voeg 6 uitdagende locaties toe, waaronder Jämsä, Finland in rally en het Yas Marina Circuit, Abu Dhabi in rallycross. Voeg 15 iconische rally- en rallycrossauto's toe aan je garage, waaronder de Ford Focus RS Rally 2001 en de kampioenschapswinnende Peugeot 208 WRX.