Dino Safari
Dino Safari opende voor het eerst zijn deuren in 1994 toen de prehistorie een populair onderwerp was bij de grote massa, maar is ook nu nog een echte publiekstrekker. Deze geliefde lokale locatie is een van de belangrijkste toeristische attracties van het gebied en neemt kinderen en volwassenen mee naar vervlogen tijden rond zijn trotse, centrale vulkaan. Er zijn vier hoofdzones met acht dinosaurussen waarvan de weiden moeten worden onderhouden... als je dat tenminste durft! T-Rex Paddock De beruchte tyrannosaurus rex is favoriet bij velen, en je kunt zijn pootafdrukken volgen tot in de T-Rex Paddock. Maai zorgvuldig rond deze afdrukken zodat ze zichtbaar en ongeschonden blijven voor de gasten van Dino Safari! Cretaceous Canyon In de Cretaceous Canyon wonen niet alleen unieke, archaïsche wezens, maar is ook het Cretaceous Café van het park gevestigd, waar bezoekers van alle leeftijden een hapje kunnen eten. Helaas zijn de manieren van sommige gasten ook nogal archaïsch, dus zorg dat je het gebied tiptop in orde houdt met maai- en afvalcontracten. Herbivore Valley Kuddes zachtaardige reuzen 'zwerven' door de Herbivore Valley, en de gasten van Dino Safari genieten vaak van een schaduwrijk zitje onder een brachiosaurus, of een picknick met een parasaurolophus. De jongste bezoekers van Dino Safari kunnen ook de speeltuinzone van de Herbivore Valley gebruiken. Het is dus heel belangrijk dat deze zone superschoon en netjes blijft. Raptor Enclosure Volg het kronkelende pad door de dichte begroeiing naar de Raptor Enclosure, misschien wel de meest gevaarlijke Dino Safari-zone. Zorg dat zelfs doodsbange gasten even blijven staan om de perfect onderhouden omgeving te bewonderen voordat ze vluchten voor de aanwezige velociraptors.