Digimon Survive Month 1 Bonus Pack
Het Month 1 Bonus Pack bevat het volgende: - Trainbare eenheid, extra monster: Guilmon Guilmon is een gratis monster dat je met evolutie-items kunt evolueren. Deze items vind je door te verkennen en tijdens gevechten. Let op: de evolutie van gratis monsters kan niet ongedaan worden gemaakt. - HP Support Equipment Als je dit voor een monster gebruikt, krijg je de volgende effecten: HP-herstel bij elke beurt en Battle Backup+.